Wiadomości branży mięsnej

przysmaki mięsne, z mięsaFirma  Tarczyński SA, pod jedną ze swoich marek StarPeck, wprowadziła już na rynek nową linię wędlin Premium -  „Pieczone z Podbeskidzia”. W jej skład wchodzi aż 10 znakomitych produktów: Szynka Pieczona, Szynka Pieczona Domowa, Szynka Pieczona Noga, Kurczak Pieczony, Wieprzowina Pieczona, Szynka Pieczona z fileta,  Szynka Pieczona mini, Szynka Pieczona mini z fileta, Pasztet Pieczony z pistacjami oraz Pasztet Pieczony z wątróbkami.

Reagując na nowe trendy na rynku oraz zaspakajając coraz to  bardziej wyrafinowane gusta konsumenckie, firma Tarczyński zdecydowała się na wprowadzenie na rynek produktów pieczonych. Mięso pieczone uznawane jest za tradycyjne, zdecydowanie bardziej zdrowe, naturalne i smaczniejsze. Wędliny „Pieczone z Podbeskidzia” to idealne uzupełnienie diety dla tych wszystkich, którzy cenią sobie w potrawie wyrazisty smak i zapach oraz wartości odżywcze.

Producent, ze  starannie wyselekcjonowanych mięs, stworzył ekskluzywne wędliny o wyśmienitym smaku i aromacie. Elegancki wygląd i wysokogatunkowe składniki są gwarancją najwyższej jakości wyrobów. Produkty z linii Pieczone z Podbeskidzia, o niepowtarzalnych walorach smakowych i wyszukanym ziołowym zapachu, niezwykle pobudzają apetyt i cieszą nawet najbardziej wyszukane podniebienia.

Pieczone wędliny mają delikatny posmak słodyczy, a zwarta i chrupiąca skórka świetnie komponuje się z soczystym i sprężystym mięsem. Nowa linia produktów firmy Tarczyński charakteryzuje się niezwykle intensywnym aromatem pieczeni, jest  szczególnie polecana  dzieciom i osobom starszym, gdyż zawiera małą ilość soli.

Nowa linia produktów Premium ma w swoim portfolio wersje mini, czyli dwa rodzaje malutkich  pieczonych szynek. Miniaturowe porcje staropolskich przysmaków idealnie nadają się dla całej rodziny.

„Nową linię produktową wyróżnia wyjątkowy, tradycyjny smak i aromat. Dokonujemy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały normy europejskie oraz trafiały jednocześnie w gusta Polaków” - mówi Beata Mroziuk, kierownik marketingu Tarczyński SA.

Produkty z „Linii z Podbeskidzia”: 
masa opakowania około: 1 kg
sugerowana średnia cena detaliczna za 1 kg: 30 zł
sprzedaż produktów: delikatesy (Alma, Piotr i Paweł) oraz sklepy detaliczne