Technologie przemysłu mięsnego

Nasze portale

Wiadomości branży mięsnej

Rynek spożywczy to niełatwa branża, w której istnieje silna konkurencja. Jednak firma, która chętnie słucha głosu konsumentów, ma szansę poznać ich potrzeby i lepiej dostosować ofertę do zmieniających się trendów. Tę drogę obrały m.in. Zakłady Mięsne Pamso z Pabianic i jak wykazały badania konsumenckie przeprowadzone na przełomie kwietnia i maja przez łódzką firmę badawczo-doradczą „Monitor - Badania i Rozwój Organizacji” – Pamso okazało się najchętniej kupowaną marką wędlin w województwie łódzkim.

Ponad 43% badanych spontanicznie zadeklarowało, że na ich stołach najczęściej goszczą wędliny z Pabianic, a 68% badanych przyznało się do kupowania wyrobów oznaczonych logo Pamso.
Tym samym, ZM Pamso zdecydowanie zdystansowały inne lokalne marki, takie jak: Grot (kupuje ją 40% badanych), Kawiks (18%), Lichawa (12%), Zbyszko(10%). Najpoważniejszymi konkurentami w województwie łódzkim, którzy jednak nie zagrozili popularności Pamso, okazały się marki ogólnopolskie: Sokołów (kupuje ją 67% badanych), Morliny (57%) i Krakus (44%).

Przeprowadzone badanie wskazuje na fakt, że Pamso przyciąga swoich klientów przede wszystkim smakiem i wysoką jakością wędlin. Większość respondentów zaopatruje się w pabianickie wyroby w sieci ponad 30 sklepów firmowych, które gwarantują pełen asortyment zawsze świeżych wędlin.

Porady

Portal Masarnie, Zakłady mięsne, wyposażenie zaopatrzenie masarni, ubojnie, sklepy mięsne, katalog firm, przemysł mięsny, mięso, wędliny, drób Portal Masarnie, Zakłady mięsne, wyposażenie zaopatrzenie masarni, ubojnie, sklepy mięsne, katalog firm, przemysł mięsny, mięso, wędliny, drób