Wiadomości branży mięsnej



Gzella Net, największa sieć Delikatesów mięsnych w Polsce, powiększyła się w 2016 roku aż o 21 placówek handlowych. To właśnie stale rosnące zapotrzebowanie na wędliny z Borów Tucholskich sprawia, że Gzella Net stawia na systematyczną ekspansję i rozwój sklepów własnych. W pierwszej połowie 2017 roku planowane jest otwarcie minimum 15 nowych placówek pod szyldem Delikatesy Mięsne Gzella, głównie w województwie mazowieckim, zachodniopomorskim i pomorskim.

W ubiegłym roku huczne otwarcia sklepów odbyły się m.in. w Trójmieście, Bydgoszczy, Toruniu, Warszawie i jej okolicach. Jak podkreśla lider w branży specjalistycznych sklepów mięsnych, stale rosnący popyt na produkty firmy Gzella, zobowiązuje. Stąd też decyzje o dalszym, dynamicznym rozwoju sklepów własnych. - Sieć Delikatesów Gzella rozwijamy najchętniej w miastach o pow. 50 tys. mieszkańców. Duży sukces sprzedażowy odniosły sklepy zlokalizowane w Warszawie i jej okolicach. Dobierając nowe lokalizacje bierzemy pod uwagę przede wszystkich ciągle zmieniające się szlaki komunikacyjne naszych klientów.  Nowe punkty cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów ze względu na bogaty i zróżnicowany asortyment, a odnowiona wizualizacja spotkała się z pozytywnym odbiorem. Dlatego odpowiadając na potrzeby klientów w pierwszej połowie 2017 roku planujemy otworzyć co najmniej 15 nowych placówek, zwłaszcza w województwie mazowieckim, zachodniopomorskim i pomorskim.

Pragniemy, aby konsumenci mieli nasze produkty na wyciągnięcie ręki, a w Delikatesach Mięsnych Gzella czuli się jak u siebie w domu - mówi Hanna Lisewska, Prezes Gzella Net.

Porady